انفجار سیلندر گاز مایع در قصرشیرین حادثه آفرید
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سرهنگ 'حسین براری' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راننده خودروی یک دستگاه پیکان بدون توجه به توصیه های ایمنی برای پرکردن مخزن خودروی خود از سیلندر گار مایع استفاده کرد که این امر حادثه آفرید.

وی اظهارداشت: شدت انفجار این حادثه به حدی بود که یک نفر از سرنشینان خودرو که دختر مالک خودرو بود دچار آتش سوزی شد که برای ادامه وضعیت درمان و بهبود شرایط جسمانی به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی به همراه نداشت، تصریح کرد: به محض وقوع انفجار، ماموران آتش نشانی به همراه گروههای امدادی در محل حادثه حضور یافتند و ضمن اطفای حریق به حادثه دیدگان نیز امدادرسانی کردند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین از رانندگان خودروهای شخصی خواست تا از سیلندرهای گاز مایع به هیچ عنوان برای پرکردن مخازن خودروهای خود استفاده نکنند.

سرهنگ براری همچنین از مسوولان خواست تا نسبت به راه اندازی جایگاه 'سی ان جی' در این شهرستان مرزی تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا از وقوع اینگونه حوادث جلوگیری شود.

وی همچنین از رانندگان وسائط نقلیه خواست تا برای دوگانه سوز کردن خودروهای خود به مراکز مجاز مراجعه کنند.

شهرستان مرزی قصرشیرین هم اکنون فاقد جایگاه عرضه گاز 'سی ان جی' است و رانندگان خودروهای دوگانه سوز برای استفاده از این نوح سوخت مجبورند تا مسافت 27 کیلومتری قصرشیرین به سرپل ذهاب را طی کنند که این امر برای آنان به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

مشاهدات خبرنگار ایرنا نیز حاکیست که رانندگان وسائط نقلیه در مناطق مختلف شهر با پارک خودروی خود اقدام به پرکردن مخزن خودرو با سیلندرهای گازمایع می کنند که این امر می تواند خسارت مالی و جانی فراوانی به همراه داشته باشد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با 27 هزارنفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com